torsdag 28 december 2017

Ultraljud!

Men jag har väl aldrig drömt sanndrömmar utan var nog bara bra laddad =)
Uffe var stor tvivlare , trodde inte där fanns något , jag hade väl mina tvivel som alltid.
När vi kommer dit så är det först en av de övriga i personalen som visar in oss och plockar 
fram rakmaskinen mm. Inte heller hon tyckte att Smulan såg dräktig ut.
Uffe och Smulan stod och gosade.
Så äntligen kom Åsmund.
Jag såg direkt 2 blåsor och berättade om min dröm inatt.
Hör Åsmund räkna 1,2,3,4,5....
Tills lut säger han jag 7 st kan jag se!!!!
Jag bara VA!!!!!!!!!!!!!
Hon är ju inte rund.
Han sa visst är det husse`s hund?
Ja sa vi.
Kunde gissa det sa han för hon är otroligt välmusklad 
och håller ihop kroppen bra. 
Berömde henne massor och tyckte hon var så snäll.
Så YES!!!!!!!!!!!
Vi ska ha valpar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar